New Moon



Jacob Black and Bella Swan.


Edward & Bella.

Den andra filmen i Twilight-serien närmar sig premiären. Folk är sjukt laddade och spända. Biljetterna till den 20:e släpptes officiellt i onsdags och bokningarna tog slut på momangen. Man vill ha mer, mer , mer. Aldrig har jag sett sådant hyseri av en biofilm. Aldrig.

Själv älskar jag den andra boken. Helt klart bäst. Så för mig så förväntar jag mig mycket. Första filmen var inte så bra i helhet. Det som fastnade var kemin mellan huvudkaraktärerna. Och det var väl det som spelade roll =)

Jag hoppas att NEW MOON håller upp till förväntningarna. Vi har en annan regissör denna gång med mer laddade känslor och mer action än den förra. Publiken vill nog ha det så när Jacob Black håller i tyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0